Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ميز كنار تختي چوبي ، ميز كنار تختي مدرن ، ميز كنار تختي ست با تخت ، ميز كنار تختي با ارتفاع زياد ، ميز كنار تختي با ارتفاع كم ميز كنار تختي چوبي ، ميز كنار تختي مدرن ، ميز كنار تختي ست با تخت ، ميز كنار تختي با ارتفاع زياد ، ميز كنار تختي با ارتفاع كم

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

انواع ميز كنار تختي با دسته تاچ

پاتختي يا ميز كنار تختي يكي از ميز هايي است كه به طور مداوم مورد استفاده قرار مي گيرد.

در نگاه اول شايد وجود آن در خانه لازم و ضروري نباشد ولي بعدا متوجه آن مي‌شويم كه مي‌تواند بسياري از وسايل ما را در خود جاي بدهد و به اتاق خواب ما نيز نظم بدهد.

پاتختي ها اندازه و مدل هاي مختلفي دارند.

 هنگام خريد سرويس خواب مي توانيم تخت خواب را به صورت جدا يا همراه با بقيه وسايل آن مانند ميز آرايش ، دراور و پاتختي انتخاب كنيم.

 در صورتي كه سرويس خواب را جدا تهيه كنيم يا از قبل داشته باشيم ميتوانيم پاتختي را به صورت جدا از تخت انتخاب كنيم و اين هيچ مشكلي در دكوراسيون اتاق خواب ما به وجود نمي آورد.

 تعداد پاتختي بسته به فضاي اتاق تعيين مي شود. تعداد پاتختي معمولاً به صورت دو عدد مي باشد. اگر فضاي اتاق خواب ما اين امكان را به ما ندهد مي توانيم يك عدد از آن را تهيه كنيم. جاي پاتختي در كنار تخت خواب و در قسمت بالايي آن مي باشد.

 كشوهاي آن بايد رو به جلو باشد. استفاده از آن ها راحت تر باشد و در دسترس ما باشد.

 اندازه پاتختي بازهم وابسته به فضاي ما مي باشد ممكن است ما بخواهيم پاتختي را در طول بيشتري سفارش بدهيم يا تعداد كشوهاي آن را بيشتر كنيم كه البته معمولاً تعداد كشوهاي پاتختي دو عدد ميباشد.

 موضوع ديگر ارتفاع پاتختي است كه نبايد از تخت خواب خيلي بلند تر باشد پس قبل از خريد پاتختي بايد ارتفاع تخت خواب را داشته باشيم تا با توجه به آن انتخاب كنيم.

 موضوع بعدي كشوهاي پاتختي است. 

 يكي اندازه هاي كشو است كه همانطور كه بالاتر صحبت كرديم بسته به فضا مي باشد.

 و ديگري مربوط به دسته هايي است كه براي كشوهاي پايتختي انتخاب ميكنيم.

 اين بسته به بقيه وسايلي است كه در اتاق خواب ما وجود دارد اگر كه ما در اتاق خوابمان دراور داريم و كشوهاي آن از نوع دسته چوبي يا دسته فلزي هستند بهتر است كه دسته كشو هاي پاتختي را مطابق با آنها انتخاب كنيم.

 نوع ديگري از دسته وجود دارد كه بسيار جذاب و زيبا است و آن هم پاتختي با دسته هاي تاچ مي باشد . 

در اين مدل از دسته معمولا از ريل هاي آرام بند استفاده مي شود كه كشو دسته ندارد و با فشار كوچكي به درب كشو، كشو باز ميشود.

گروه هنري HSH انواعي از پاتختي را با دسته هاي تاچ به ما معرفي مي‌كند كه مي توانيم بهترين آنها را با توجه به سليقه شخصي مان انتخاب كنيم.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/10/21 ساعت: ۰۸ توسط:hsh-wooden :